Szex Szorongások

PadmaShri Shakti

PadmaShri Shakti

Írásaim ,Audió anyagaim nem tudományos munkák, hanem ,tiszta ,tapasztalati élmények ! Személyes küldetésem ,hogy boldogabbá ,jobbá legyen a Világ ,hogy gyönyörös legyen a Te életed is ! Misszióm ,hogy Tisztán és Őszintén éljük a Tudatos Intimitást és a Velem való személyes találkozás után másként tekints Magadra és a téged körülvevő Világra !
Az a célom ,hogy visszaadjam a Gyönyörödet ,hogy társad legyek és az inspiráló segítőd !
Szerelmese vagyok annak amit csinálok ... Hálás vagyok érte , hogy az Álmom az Életem ...És Misszióm,hogy a Te életed is Gyönyörteljes és Boldog legyen ... Tarts Velem ! ...én megteszek érted mindent ...ezért jött létre ez az oldal is ...és születnek meg a Élmény Programok ,Cikkek ,Írások....Áldott vagyok , hogy a szerető áramlást amiben ringatózom a 'munkámnak, nevezhetem...Kívánom neked aki e sorokat olvasod , hogy legyél áldott ,boldog , fényben fürdő teljesség ....

Biztosan állíthatom, hogy mindannyian voltunk már abban a helyzetben, amikor esetleg szorongtunk a szex miatt. Amiatt, hogy szerelmeskedni fogunk vagy szerelmeskedünk, vagy esetleg sikertelen szerelmeskedés után picit döcögősebben, nehezebben tudunk egy új formulát teremteni…

A szorongás és a szexuális szorongatás, ami belülről indul ki, nagyon sok okra vezethető vissza. Néhányat zárjunk ki most. És az egyik, amit szeretnék kizárni, az a szervi működési zavarok, merthogy ezt ki kell vizsgáltatni, orvoshoz kell vele fordulni és segíteni kell rajtuk. A következő a vágy hiánya. Vagy az erős szorongás miatt bekövetkező libidó csökkenése, ami a lelki görcsök kialakulásával áll kapcsolatban. Én inkább ezt a lelki részt szeretném most megfogni és erről szeretnék Veletek beszélni. 

Merthogy gyönyörös életünk során azért keletkezhetnek olyan helyzetek, adódhatnak olyan események, olyan életesemények, amik picit beletesznek minket a stressz bármilyen eredetű és bármilyen mélységű rétegeibe, és ezek egészen képtelenné tesznek minket, hogy ellazuljunk. Arra meg aztán végképp, hogy egy jó és finom szerelmeskedést tegyünk meg. Pedig képzeljétek el, hogy ilyen helyzetekben ez lenne az egyik leggyógyítóbb folyamat. Hogyha szerelmesen összesimulnánk, belevesznénk a tér és az időtlenség világba és megélnénk a vágyainkat. Itt nemcsak arra gondolok, hogy egy hosszú szexuális játékot vagy tantrikus együttlétet töltenénk el, hanem egészen egyszerűen belekerülnénk egy szerelmetes állapotba. És ott ezek a stresszek egészen egyszerűen elpárolognának, hiszen az orgazmussal nagyon sok olyan hormon termelődik, ami pont kedélyállapot javító, örömfokozó, örömhormon. És ez segítene abban, hogy jobban ellazuljunk. 

Igen ám, de van az a pillanat, amikor ez nem kivitelezhető, merthogy a stressz és a szorongás és az esetleges sikertelen próbálkozások azok már generálnak egy nagyon negatív attitűdöt ebben a szexualitásban,és akkor nagyon sokszor azt gondolják, hogy a következő is rossz lesz és akkor inkább bele sem kezdenek… És ebből persze kialakul egy ördögi kör. Merthogy jó esetben van az embernek egy partnere is, aki lehet, hogy nincs abban a stresszes helyzetben és ilyenkor egy ideig csendben tűri, hogy nincs intimitás és szexualitás. Vagy ő a sikertelenségekben segítő partner és nem negatív attitűdökben gondolkodik erről. De ennek is van egy időkorlátja. Mert hogyha ő sem kapja meg a szerelmetes együttlétet, akkor neki is kiürülnek azok a hormonraktárai, amik a jókedvet, a türelmet, a derűt üzemeltetik és egy idő után az egész egy nagy görcsös kísérletezésbe megy át, egy muszájba, egy kellbe. És egy idő után pont az a szépségfaktor fog kiégni a párokból, amiért az egész létrejöhetne. Ami nagyon-nagyon fontos, hogy intelligencia kell ennek a megoldásához és többrétű összefogás. Több felöl kell megközelíteni. Először is annak, aki ebbe az állapotba került, annak el kell fogadnia, hogy igen van egy olyan élethelyzete, van egy olyan stressze, amit nem tud feldolgozni, amitől szorong. Vagy esetleg olyan folyamatos nyomásnak van kitéve, akár munkahelyi, vagy családi, vagy bármi, haláleset, egyéb dolog, baleset, bármi, amit nem tud egyedül feldolgozni és nagyon fontos, hogy ehhez segítséget kell kérni. Én azt mondom, és annak a híve vagyok, hogy együtt kell működtetni a hagyományos és az alternatív technikákat. Merthogy néha muszáj a hagyományos orvosláshoz fordulni. Néha pedig nélkülözhetetlen, hogy a hagyományos orvoslást a természetes orvoslással egészítsük ki. Én azt gondolom, hogy ők egymást karban tartva, vagy egymást karban öltve járnak. És ők nagyon jól megvannak egymással. Mi különítjük el egymástól ezt a két részt, de össze kell fogni… 

Szóval az első és a legfontosabb, hogy aki stresszes állapotban van, az fedezze fel, hogy ez már túlnőtt rajta, és segítséget igényel. Hogy milyen segítséget igényel, azt innen nagyon nehéz kitalálni, de biztos, hogy valamilyen pszichés segítségre szükség lesz. Számtalan technika létezik a világban, az autogén tréningtől a meditáción keresztül a jógán át, amik igenis nagyon erőteljes stressz csökkentők. És nagyon-nagyon jól gyógyítják azokat a részeinket, amik ebben a görcsös állapotban vannak. Tehát fontos, hogy találjon saját maga számára egy olyan folyamatot vagy egy olyan elfoglaltságot és ide sorolhatnám akár még a művészetterápiát is, amikor kiveszi magát abból a helyzetből, amiben van és elvonul és az alkotásban, a festészetben, rajzolásban, komponálásban, táncban, vagy bármilyen olyan jobb agyféltekés foglalatosságba kezd, ami a szorongását, stresszét csökkenti. 

Aztán ide sorolom azt, amikor észrevesszük, hogy igenis ide már be kell vinni már olyan dolgokat, amik pluszok. Merthogy egyszerűen megeszi a stressz az idegeinket. Ezt úgy képzeljük el, minthogyha az idegrendszerben lenne egy nagy spájz, ahol ott vannak a szerotonin, adrenalin, feniletilamin és szépen ott fel vannak raktározva. És amikor jön a stressz, akkor kinyitja a spájzajtót és kivesz egy-egy dobozzal ezekből. És amikor nagyon sok a stressz, akkor egyszer csak ezek elfogynak és kiürül a spájz, és amikor stresszesek vagyunk nincsenek tartalékok. Tehát nagyon fontos, hogy kívülről be kell vinni azokat a dolgokat, amik hiányoznak nekünk. Ugye magnézium például, b-vitamin például. És ide sorolnám még a kívülről bevihető szerek közé például a mozgást, vagy a sportot, mert a napi rendszerességgel végzett tizenöt perces leizzasztó mozgás – ez akár lehet tánc is, tehát nem muszáj neked futni – szóval ez a mozgás azokat a hormonokat kezdi el termelni, amik picit visszatermelik azt a spájzból hiányzó készletet, ami segít abban, hogy jobban legyél.

Tehát ez az első három fontos dolog: Először is ismerd fel, aztán kezd el magad stressz mentesíteni, aztán a kívülről bevihető stressz mentesítőket is kezd el. De én ide sorolom akár még a c vitamint is például. Vagy a különböző táplálkozási szokásokon való változtatást is, amik igen erőteljesen tudnak abban segíteni, hogy jobban legyél. És akkor visszakanyarodnék ide, mert ugye ez egy páros foglalatosság, hogy nagyon fontos, hogy egy új helyre kell tenni a párnak a szexualitást egy rövid időre és egyáltalán nem szabad ezt a dolgot erőltetni. Én azt is szoktam javasolni ilyenkor, és sok-sok kollegám szintén, hogy ilyenkor szigorúan tartsanak szünetet. Vagyis ne kerüljön sor magára a behatolásra, hanem a szeretgetés legyen a fő, a csókolózás, ölelgetés, az egymás testének a megismerése. És legyen az kimondva, hogy most nincsen szex. Ezzel levesszük a terhet arról a stresszben lévő félről, akinek most éppen a teljesítménye nem a legideálisabb. És azzal, hogy nincs stresszben sokkal könnyedébben fog belekerülni a helyzetbe. És ez a helyzetez arra is kiválóan alkalmas, hogy jobban megismerjük egymást újra, hogy újra megismerjük egymás részeit, azt hogy mi a jó nekünk… 

És innen már át is vezetlek a második legfontosabb pontra, az őszinteség és a dolgoknak a kibeszélése. Nagyon-nagyon fontos. Nagyon fontos, hogy mindenki el tudja mondani, hogy rá milyen hatással van ez a helyzet, ami kialakult. Hogy meg tudjátok ezt egymással beszélni és nagyon fontos, hogy a szorongó félnek levegyük a válláról a terhet. Tehát egy értő figyelemmel figyeljünk rá. És hallgassuk meg, hogy mi is a problémája, illetve mi meg mondjuk el a vágyainkat. Hogy mi az, amit szeretnénk vele megvalósítani. Vagy amit jól meg tudnánk vele élni. Nagyon fontos, hogy alakítsuk át az együttléteinket. Sokszor kapom azt a kérdést, hogy miért akarok én mindent tervezni, miért kell mindig tervezni. Azért drága érző lények és szeretett Mindenki, mert ha nem tervezünk, akkor elfolyik az időnk és mindenféle olyan cselekedeteket teszünk, vagy ragadunk bele, amire az égvilágon semmi szükségünk. Közben meg az építő kapcsolataink elhalnak. De ha betervezzük, hogy hetente egy estét a párunkkal töltünk, havonta egy hétvégét, negyedévente egy hosszú hétvégét egy évben kétszer egy-egy hetet, vagy két hetet egyszer eltöltünk együtt csak ketten, mindentől mentesen, és ezt be is tudjuk tartani, akkor beszélünk arról, hogy nekünk kettőnknek van egy intim élete. Mert különben nem, akkor csak élünk egymás mellett, és viselünk közösen terheket. De nem vagyunk egy pár. Ez nagyon-nagyon fontos. Akkor tudunk egy pár lenni, ha nekünk, mint pár van saját időnk és időt töltünk önmagunkkal.

Szóval a következő lépés az az lenne, hogy forgassuk fel az egész eddigi életünket, és tervezzük meg, hogy mikor tudunk értékes időt eltölteni, akár bepillantani egymás életébe. Elmenni meccsre, horgászni nem tudom… és elmenni pláza robogni, moziba stb… Szóval kicsit betekinteni egymás életébe és aztán kitalálni, hogy mi az, ami mind a kettőnknek jó és érdekes és azokat a dolgokat csináljuk meg közösen. De mindenképpen tartsunk fenn saját időt is. Tehát mind a férfinek mind a nőnek legyen arra ideje, hogy ő maga elmegy a barátokkal, barátnőkkel. Kikapcsolódik, jól érzi magát és aztán tér vissza a közös otthonba, ahol pedig hetente egy estét együtt töltünk, finomat főzünk, borozunk. És ilyenkor van egy jó lehetőség arra, hogy beszéljünk, hogy mi az intim vágyunk, esetleg megnézzünk együtt egy izgalmas, erotikus filmet és azt utána megbeszéljük. Ezek nagyon-nagyon fontos és nagyon segítő közös események tudnak lenni.

Azt is szoktam ajánlani ilyen helyzetekben, hogy próbáljuk azt valahogy megszervezni, hogy elutazunk, hogy kilépünk a megszokott környezetünkből, és néhány napra kettecsként elmegyünk. És ha kettecsként elmegyünk néhány napra annak az elején legyen tiltás a szex, egészen egyszerűen legyünk együtt és beszélgessünk. Persze nem tilos csókolózni, nem tilos összebújni, nem tilos egymást szeretgetni, de nem az a cél, nem azért megyünk el, hogy szexeljünk, vagy szerelmeskedjünk, vagy együtt legyünk, hanem azért, hogy az együttléteinket, a közös élménymagunkat gyűjtsük össze… 

Azt gondolom,hogy ha talán ide már eljutunk, akkor már olyan sokat tettünk magunkért, hogy szép lassan elkezd gyógyulni a szorongó fél és teljesen új kapcsolati pontra lehet helyezni az együttlétet. Teljesen újképpen lehet látni egymást, és nagyon finoman tud kilépni, kijönni a szorongó fél a szorongásából. Én most azért egy ideális esetet mondtam el, mert persze azért vannak azok a nehéz, szorongással telt időszakok, amihez már másféle segítségre van szükségünk. Esetleg pszichológus, pszichiáter, orvosi és gyógyszeres támogatásra is szükség lehet. A lényeg, hogy ezeket észrevegyük, felfogjuk és megtegyük az idevonatkozó lépéseket. És igenis fogadjuk el és igenis tegyük meg és igenis tegyünk magunkért. Ez egy komplex tanács és minden egyes pontját jó lenne,ha be tudnátok tartani, ti akik ilyen problémával küzdenek. És akkor még utoljára azt is odateszem, hogy jó az, hogyha van egy külső segítő. Egy olyan ember, aki nem része a folyamatnak, nincs benne, de mégis szakember, mégis sokat tud ehhez tenni számodra. Tehát nem biztos, hogy a legjobb barátod lesz a legjobb tanácsadód. Lehet, hogy érdemes elmenni és keresni egy jó szakembert, aki szeretettel, tisztelettel és a legjobb tudásával biztosan olyan információkat, és olyan hátsó támogatást, olyan önbizalom erősítést fog adni, amitől könnyedén fogsz változtatni. Azzal a jó érzéssel, hogy van egy támaszod, aki segít Neked.

Szeretettek kívánok orgazmikus napokat !

A Gyönyör legyen Veled 

Tetszett a poszt? Oszd meg az ismerőseiddel!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

Elmúltál már 18 éves?

Nem Igen

error: A tartalom szerzői jogvédelem alatt áll!

Pin It on Pinterest

Share This